Orderuppföljning
För att förbättra leveransspårningen har leveransspårningsprocessen på Vestel.com.tr uppdaterats. Detaljerade fraktstatusar överförs till dig baserat på information från logistikföretag. De angivna datumen är uppskattningar och kan ändras. Fraktspårningsdata visas i enlighet med information från logistikföretag, och Vestel ansvarar inte för eventuella felaktiga, ofullständiga och/eller felaktiga uppgifter.
Du kan gå till sidan Mina beställningar på ditt konto eller använda sidan Orderuppföljning för att visa fraktinformation genom att söka med ditt ordernummer. Du kan nå våra kundrepresentanter dygnet runt via vårt kontaktcenter på 0 850 222 4 123, vårt WhatsApp-nummer eller vår CapCanlı Support-applikation. Applikationen kan ändras enligt villkor som fastställs av Vestel Ticaret A.Ş. Force majeure undantagna.
Efter din beställning kan du använda ordernumret som skickades till din e-postadress för att följa din orders fraktprocess.